Balaško, M. (2015). Utjecaj medija na mlade u donošenju odluke o kupnji odjeće i obuće (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512393
Balaško, Matea. "Utjecaj medija na mlade u donošenju odluke o kupnji odjeće i obuće." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512393
Balaško, Matea. "Utjecaj medija na mlade u donošenju odluke o kupnji odjeće i obuće." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512393
Balaško, M. (2015). 'Utjecaj medija na mlade u donošenju odluke o kupnji odjeće i obuće', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512393
Balaško M. Utjecaj medija na mlade u donošenju odluke o kupnji odjeće i obuće [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512393
M. Balaško, "Utjecaj medija na mlade u donošenju odluke o kupnji odjeće i obuće", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512393