Anđal, Ž. (2015). Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715
Anđal, Željka. "Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715
Anđal, Željka. "Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715
Anđal, Ž. (2015). 'Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715
Anđal Ž. Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 28.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715
Ž. Anđal, "Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715