Ramušćak, M. (2015). Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost prodajnog procesa (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:996953
Ramušćak, Matija. "Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost prodajnog procesa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:996953
Ramušćak, Matija. "Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost prodajnog procesa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:996953
Ramušćak, M. (2015). 'Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost prodajnog procesa', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:996953
Ramušćak M. Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost prodajnog procesa [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:996953
M. Ramušćak, "Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost prodajnog procesa", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:996953