prikaz prve stranice dokumenta Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:638039

Lekić, Sonja
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Lekić, S. (2015). Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039

Lekić, Sonja. "Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039

Lekić, Sonja. "Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039

Lekić, S. (2015). 'Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039

Lekić S. Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039

S. Lekić, "Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039