Orešković, A. (2016). Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135
Orešković, Anamarija. "Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135
Orešković, Anamarija. "Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135
Orešković, A. (2016). 'Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135
Orešković A. Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135
A. Orešković, "Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135