Naslov E-učenje
Naslov (engleski) E-learning
Autor Martina Horvat
Mentor Ivan Strugar (mentor)
Član povjerenstva Mario Spremić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Božidar Jaković (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Zagreb
Datum i država obrane 2015-09-25, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Broj tehnoloških dostignuća se svakim danom povećava. Informacijsko-komunikacijska tehnologija se sve više razvija i svoju primjenu nalazi u svim područjima ljudske djelatnosti. Ona iz temelja mijenja način na koji ljudi žive, uče i rade. Zahvaljujući razvoju Interneta i tehnologije, e-učenje je zauzelo svoje mjesto u svijetu obrazovanja. Danas tradicionalna nastava izlazi iz svojih okvira i obrazovanje postaje neovisno o vremenu i prostoru i dostupno svima koji posjeduju računalo i internet.
U radu je opisan pojam e-učenja, te što je prethodilo njegovu razvoju, navedene su osnovne karakteristike, te podjela e-učenja. Isto tako, navedene su prednosti i nedostaci u odnosu na klasičnu nastavu, sustavi koji omogućuju e-učenje, te što nas očekuje u budućnosti. Posebno su opisane promjene koje se događaju u obrazovanju na fakultetima i u poduzećima, te su navedeni primjeri iz Hrvatske.
Istraživački dio rada, odnosi se na online anketu koja je provedena među studentima na Ekonomskom fakultetu, kako bi se utvrdili njihovi stavovi o e-učenju i dobio uvid u to jesu li spremni za takav način učenja. Dobiveni rezultati pokazuju da studenti, premda posjeduju dovoljan stupanj informatičke pismenosti, još uvijek nisu u potpunosti spremni za online način učenja, odnosno stjecanje diploma na taj način.
Sažetak (engleski) Number of technological achievements is increasing daily. Information and Communication Technology and its application are developing in all areas of human activity. It fundamentally changes the way people live, learn and work. Thanks to the development of the Internet and technology, e-learning has also taken its place in the world of education. Today traditional teaching leaves its space and education becomes independent of time and space, and available to anyone who owns a computer and the Internet.
This paper describes the concept of e-learning, what preceded its development and which are the basic characteristics and classification of e-learning. Also, the advantages and disadvantages compared to traditional education systems that enable e-learning, and what awaits us in the future has been stated in this paper. In particular, it describes the changes taking place in education in colleges and companies, and states examples of such institutions
in Croatia.
The research part of the paper refers to the online survey conducted among students at the Faculty of Economics, in order to determine their views on e-learning and gain insight into whether they are ready for that kind of learning. The results show that students, although have a sufficient level of computer literacy, are still not fully prepared for the online way of learning or acquiring a diploma through e-learning.
Ključne riječi
e-učenje
informacijsko-komunikacijska tehnologija
sustavi za e-učenje
e-učenje na fakultetima
e-učenje u poduzećima
Ključne riječi (engleski)
e-learning
information and communication technologies
systems for e-learning
e-learning in universities
e-learning in companies
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:148:122848
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2016-11-03 10:21:40