Vugec, B. (2015). Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802
Vugec, Barbara. "Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802
Vugec, Barbara. "Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802
Vugec, B. (2015). 'Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802
Vugec B. Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802
B. Vugec, "Analiza čimbenika koji utječu na kredibilitet izvora u digitalnom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586802