Dražić, M. (2015). Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286
Dražić, Mirela. "Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286
Dražić, Mirela. "Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286
Dražić, M. (2015). 'Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286
Dražić M. Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286
M. Dražić, "Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286