prikaz prve stranice dokumenta Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:973065

Jelić, Nikola
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Jelić, N. (2015). Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

Jelić, Nikola. "Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

Jelić, Nikola. "Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

Jelić, N. (2015). 'Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

Jelić N. Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065

N. Jelić, "Društveni mediji kao alat destinacijskog marketinga i njihova primjena od strane hrvatskih turističkih organizacija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:973065