Karol Krog, T. (2014). Promocija mikro i malih poduzeća internetskim marketingom (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188937
Karol Krog, Tamara. "Promocija mikro i malih poduzeća internetskim marketingom." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188937
Karol Krog, Tamara. "Promocija mikro i malih poduzeća internetskim marketingom." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188937
Karol Krog, T. (2014). 'Promocija mikro i malih poduzeća internetskim marketingom', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188937
Karol Krog T. Promocija mikro i malih poduzeća internetskim marketingom [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2014 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188937
T. Karol Krog, "Promocija mikro i malih poduzeća internetskim marketingom", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188937