Balen, A. (2015). Strategije maloprodavača modnih artikala usmjerene na mlađe kupce (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:850016
Balen, Anja. "Strategije maloprodavača modnih artikala usmjerene na mlađe kupce." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:850016
Balen, Anja. "Strategije maloprodavača modnih artikala usmjerene na mlađe kupce." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:850016
Balen, A. (2015). 'Strategije maloprodavača modnih artikala usmjerene na mlađe kupce', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:850016
Balen A. Strategije maloprodavača modnih artikala usmjerene na mlađe kupce [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:850016
A. Balen, "Strategije maloprodavača modnih artikala usmjerene na mlađe kupce", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:850016