prikaz prve stranice dokumenta Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:922362

Zaher, Lea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Zaher, L. (2015). Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922362

Zaher, Lea. "Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922362

Zaher, Lea. "Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922362

Zaher, L. (2015). 'Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922362

Zaher L. Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922362

L. Zaher, "Integrirana marketinška komunikacija maloprodavača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:922362