Miličević, P. (2016). Uloga velikih sportskih manifestacija u unapređenju turističke ponude (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211792
Miličević, Patricija. "Uloga velikih sportskih manifestacija u unapređenju turističke ponude." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211792
Miličević, Patricija. "Uloga velikih sportskih manifestacija u unapređenju turističke ponude." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211792
Miličević, P. (2016). 'Uloga velikih sportskih manifestacija u unapređenju turističke ponude', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211792
Miličević P. Uloga velikih sportskih manifestacija u unapređenju turističke ponude [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 06.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211792
P. Miličević, "Uloga velikih sportskih manifestacija u unapređenju turističke ponude", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:211792