Krstić, S. (2016). Poslovne strategije poduzeća u uvjetima globalne ekonomske krize (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837576
Krstić, Suzana. "Poslovne strategije poduzeća u uvjetima globalne ekonomske krize." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837576
Krstić, Suzana. "Poslovne strategije poduzeća u uvjetima globalne ekonomske krize." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837576
Krstić, S. (2016). 'Poslovne strategije poduzeća u uvjetima globalne ekonomske krize', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837576
Krstić S. Poslovne strategije poduzeća u uvjetima globalne ekonomske krize [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837576
S. Krstić, "Poslovne strategije poduzeća u uvjetima globalne ekonomske krize", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:837576