prikaz prve stranice dokumenta Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:884938

Zovak, Ivan
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Zovak, I. (2015). Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938

Zovak, Ivan. "Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938

Zovak, Ivan. "Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938

Zovak, I. (2015). 'Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938

Zovak I. Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938

I. Zovak, "Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884938