Šantić, V. (2015). Marketing kulturnog turizma otoka Hvara (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:231271
Šantić, Valentina. "Marketing kulturnog turizma otoka Hvara." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:231271
Šantić, Valentina. "Marketing kulturnog turizma otoka Hvara." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:231271
Šantić, V. (2015). 'Marketing kulturnog turizma otoka Hvara', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:231271
Šantić V. Marketing kulturnog turizma otoka Hvara [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:231271
V. Šantić, "Marketing kulturnog turizma otoka Hvara", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:231271