Šulc, M. (2015). Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:453757
Šulc, Marija. "Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:453757
Šulc, Marija. "Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:453757
Šulc, M. (2015). 'Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:453757
Šulc M. Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:453757
M. Šulc, "Povezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:453757