Sopina, N. (2016). SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582
Sopina, Nikolina. "SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582
Sopina, Nikolina. "SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582
Sopina, N. (2016). 'SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582
Sopina N. SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582
N. Sopina, "SPECIFIČNOSTI PRIMJENE DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518582