prikaz prve stranice dokumenta Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:148:645044

Gašpar, Andreja
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Gašpar, A. (2016). Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044

Gašpar, Andreja. "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044

Gašpar, Andreja. "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044

Gašpar, A. (2016). 'Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044

Gašpar A. Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044

A. Gašpar, "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044