Gašpar, A. (2016). Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044
Gašpar, Andreja. "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044
Gašpar, Andreja. "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044
Gašpar, A. (2016). 'Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044
Gašpar A. Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044
A. Gašpar, "Etnocentrizam hrvatskih potrošača prilikom izbora prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:645044