Palić, I. (2016). Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615
Palić, Ivana. "Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615
Palić, Ivana. "Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615
Palić, I. (2016). 'Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615
Palić I. Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615
I. Palić, "Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615