prikaz prve stranice dokumenta Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:148:203615

Palić, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Palić, I. (2016). Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615

Palić, Ivana. "Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615

Palić, Ivana. "Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615

Palić, I. (2016). 'Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615

Palić I. Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615

I. Palić, "Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615