Bašić, R. (2016). Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344828
Bašić, Robert. "Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344828
Bašić, Robert. "Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344828
Bašić, R. (2016). 'Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344828
Bašić R. Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344828
R. Bašić, "Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344828