prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj filmova i serija u promociji turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj filmova i serija u promociji turističke destinacije
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:148:418507

Tomašević, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Tomašević, I. (2016). Utjecaj filmova i serija u promociji turističke destinacije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418507

Tomašević, Ivana. "Utjecaj filmova i serija u promociji turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418507

Tomašević, Ivana. "Utjecaj filmova i serija u promociji turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418507

Tomašević, I. (2016). 'Utjecaj filmova i serija u promociji turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418507

Tomašević I. Utjecaj filmova i serija u promociji turističke destinacije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418507

I. Tomašević, "Utjecaj filmova i serija u promociji turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418507