prikaz prve stranice dokumenta Značenje i važnost marketinških odluka u maloprodaji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Značenje i važnost marketinških odluka u maloprodaji
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:148:706134

Šiljeg, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Šiljeg, A. (2016). Značenje i važnost marketinških odluka u maloprodaji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:706134

Šiljeg, Ana. "Značenje i važnost marketinških odluka u maloprodaji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:706134

Šiljeg, Ana. "Značenje i važnost marketinških odluka u maloprodaji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:706134

Šiljeg, A. (2016). 'Značenje i važnost marketinških odluka u maloprodaji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:706134

Šiljeg A. Značenje i važnost marketinških odluka u maloprodaji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:706134

A. Šiljeg, "Značenje i važnost marketinških odluka u maloprodaji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:706134