Špoljarec, L. (2019). Povezanost zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i angažiranosti zaposlenika u djelatnosti trgovine na veliko (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144979
Špoljarec, Lucija. "Povezanost zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i angažiranosti zaposlenika u djelatnosti trgovine na veliko." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144979
Špoljarec, Lucija. "Povezanost zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i angažiranosti zaposlenika u djelatnosti trgovine na veliko." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144979
Špoljarec, L. (2019). 'Povezanost zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i angažiranosti zaposlenika u djelatnosti trgovine na veliko', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144979
Špoljarec L. Povezanost zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i angažiranosti zaposlenika u djelatnosti trgovine na veliko [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144979
L. Špoljarec, "Povezanost zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i angažiranosti zaposlenika u djelatnosti trgovine na veliko", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:144979