Mucko, R. (2019). Specifičnosti poslovnog modela grupne kupovine na Internetu (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366256
Mucko, Robert. "Specifičnosti poslovnog modela grupne kupovine na Internetu." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366256
Mucko, Robert. "Specifičnosti poslovnog modela grupne kupovine na Internetu." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366256
Mucko, R. (2019). 'Specifičnosti poslovnog modela grupne kupovine na Internetu', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366256
Mucko R. Specifičnosti poslovnog modela grupne kupovine na Internetu [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366256
R. Mucko, "Specifičnosti poslovnog modela grupne kupovine na Internetu", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366256