Stanković, M. (2019). Razvoj ženskog poduzetništva u trgovini putem društvenih mreža (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658853
Stanković, Marija. "Razvoj ženskog poduzetništva u trgovini putem društvenih mreža." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658853
Stanković, Marija. "Razvoj ženskog poduzetništva u trgovini putem društvenih mreža." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658853
Stanković, M. (2019). 'Razvoj ženskog poduzetništva u trgovini putem društvenih mreža', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658853
Stanković M. Razvoj ženskog poduzetništva u trgovini putem društvenih mreža [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 03.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658853
M. Stanković, "Razvoj ženskog poduzetništva u trgovini putem društvenih mreža", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:658853