Naglić, L. (2015). MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NBA LIGE (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:632333
Naglić, Lovro. "MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NBA LIGE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:632333
Naglić, Lovro. "MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NBA LIGE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:632333
Naglić, L. (2015). 'MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NBA LIGE', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:632333
Naglić L. MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NBA LIGE [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:632333
L. Naglić, "MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NBA LIGE", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:632333