prikaz prve stranice dokumenta Specifičnosti promocije u malim i srednjim poduzećima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Specifičnosti promocije u malim i srednjim poduzećima
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:518209

Jocić, Nina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Jocić, N. (2015). Specifičnosti promocije u malim i srednjim poduzećima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518209

Jocić, Nina. "Specifičnosti promocije u malim i srednjim poduzećima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518209

Jocić, Nina. "Specifičnosti promocije u malim i srednjim poduzećima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518209

Jocić, N. (2015). 'Specifičnosti promocije u malim i srednjim poduzećima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518209

Jocić N. Specifičnosti promocije u malim i srednjim poduzećima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518209

N. Jocić, "Specifičnosti promocije u malim i srednjim poduzećima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:518209