prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca
Rad nije dostupan
diplomski rad
Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:386524

Vlatković, Patricia
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Vlatković, P. (2019). Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:386524

Vlatković, Patricia. "Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:386524

Vlatković, Patricia. "Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:386524

Vlatković, P. (2019). 'Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:386524

Vlatković P. Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:386524

P. Vlatković, "Utjecaj karakteristika objava na društvenim mrežama na percepiju poslodavca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:386524