prikaz prve stranice dokumenta Cjenovna osjetljivost i stavovi potrošača o poklon proizvodima prilikom kupnje kozmetičkih proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Cjenovna osjetljivost i stavovi potrošača o poklon proizvodima prilikom kupnje kozmetičkih proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:688129

Lovasić, Nikolina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Lovasić, N. (2019). Cjenovna osjetljivost i stavovi potrošača o poklon proizvodima prilikom kupnje kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688129

Lovasić, Nikolina. "Cjenovna osjetljivost i stavovi potrošača o poklon proizvodima prilikom kupnje kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688129

Lovasić, Nikolina. "Cjenovna osjetljivost i stavovi potrošača o poklon proizvodima prilikom kupnje kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688129

Lovasić, N. (2019). 'Cjenovna osjetljivost i stavovi potrošača o poklon proizvodima prilikom kupnje kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688129

Lovasić N. Cjenovna osjetljivost i stavovi potrošača o poklon proizvodima prilikom kupnje kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688129

N. Lovasić, "Cjenovna osjetljivost i stavovi potrošača o poklon proizvodima prilikom kupnje kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:688129