prikaz prve stranice dokumenta MARKETING SPORTSKIH EVENATA NA PRIMJERU OLIMPIJSKIH IGARA
Rad nije dostupan
završni rad
MARKETING SPORTSKIH EVENATA NA PRIMJERU OLIMPIJSKIH IGARA
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:292589

Ivankić, Daniela
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Ivankić, D. (2019). MARKETING SPORTSKIH EVENATA NA PRIMJERU OLIMPIJSKIH IGARA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292589

Ivankić, Daniela. "MARKETING SPORTSKIH EVENATA NA PRIMJERU OLIMPIJSKIH IGARA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292589

Ivankić, Daniela. "MARKETING SPORTSKIH EVENATA NA PRIMJERU OLIMPIJSKIH IGARA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292589

Ivankić, D. (2019). 'MARKETING SPORTSKIH EVENATA NA PRIMJERU OLIMPIJSKIH IGARA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292589

Ivankić D. MARKETING SPORTSKIH EVENATA NA PRIMJERU OLIMPIJSKIH IGARA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292589

D. Ivankić, "MARKETING SPORTSKIH EVENATA NA PRIMJERU OLIMPIJSKIH IGARA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292589