prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi
Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:148:397865

Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Blažević, Z. (2016). Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Blažević, Zrinka. "Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Blažević, Zrinka. "Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Blažević, Z. (2016). 'Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Blažević Z. Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865

Z. Blažević, "Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:397865