Barunović, M. (2019). ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA I LOJALNOSTI KORISNIKA LANACA RESTORANA BRZE HRANE (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807300
Barunović, Mario. "ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA I LOJALNOSTI KORISNIKA LANACA RESTORANA BRZE HRANE." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807300
Barunović, Mario. "ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA I LOJALNOSTI KORISNIKA LANACA RESTORANA BRZE HRANE." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807300
Barunović, M. (2019). 'ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA I LOJALNOSTI KORISNIKA LANACA RESTORANA BRZE HRANE', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807300
Barunović M. ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA I LOJALNOSTI KORISNIKA LANACA RESTORANA BRZE HRANE [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807300
M. Barunović, "ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA I LOJALNOSTI KORISNIKA LANACA RESTORANA BRZE HRANE", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:807300