Primorac, I. (2015). Promocija Ujedinjenog Kraljevstva kao turističke destinacije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963788
Primorac, Ivan. "Promocija Ujedinjenog Kraljevstva kao turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963788
Primorac, Ivan. "Promocija Ujedinjenog Kraljevstva kao turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963788
Primorac, I. (2015). 'Promocija Ujedinjenog Kraljevstva kao turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963788
Primorac I. Promocija Ujedinjenog Kraljevstva kao turističke destinacije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963788
I. Primorac, "Promocija Ujedinjenog Kraljevstva kao turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:963788