završni rad
Poistovjećivanje mladih s markom u procesu donošenja odluke o kupnji
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:849716

Bradvica, Barbara
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Bradvica, B. (2019). Poistovjećivanje mladih s markom u procesu donošenja odluke o kupnji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:849716

Bradvica, Barbara. "Poistovjećivanje mladih s markom u procesu donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:849716

Bradvica, Barbara. "Poistovjećivanje mladih s markom u procesu donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:849716

Bradvica, B. (2019). 'Poistovjećivanje mladih s markom u procesu donošenja odluke o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:849716

Bradvica B. Poistovjećivanje mladih s markom u procesu donošenja odluke o kupnji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:849716

B. Bradvica, "Poistovjećivanje mladih s markom u procesu donošenja odluke o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:849716