diplomski rad
Uloga marketinške komunikacije putem digitalnih platformi u procesu odabira poslodavca
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:587192

Dražetić, Monika
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Dražetić, M. (2019). Uloga marketinške komunikacije putem digitalnih platformi u procesu odabira poslodavca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587192

Dražetić, Monika. "Uloga marketinške komunikacije putem digitalnih platformi u procesu odabira poslodavca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587192

Dražetić, Monika. "Uloga marketinške komunikacije putem digitalnih platformi u procesu odabira poslodavca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587192

Dražetić, M. (2019). 'Uloga marketinške komunikacije putem digitalnih platformi u procesu odabira poslodavca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587192

Dražetić M. Uloga marketinške komunikacije putem digitalnih platformi u procesu odabira poslodavca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 02.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587192

M. Dražetić, "Uloga marketinške komunikacije putem digitalnih platformi u procesu odabira poslodavca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:587192