Marinić, T. (2019). Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747
Marinić, Tena. "Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747
Marinić, Tena. "Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747
Marinić, T. (2019). 'Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747
Marinić T. Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747
T. Marinić, "Marka i promocija turističke destinacije na primjeru grada Salzburga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267747