Đuksi, M. (2019). MARKETING LOVNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856533
Đuksi, Maja. "MARKETING LOVNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856533
Đuksi, Maja. "MARKETING LOVNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856533
Đuksi, M. (2019). 'MARKETING LOVNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856533
Đuksi M. MARKETING LOVNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856533
M. Đuksi, "MARKETING LOVNOG TURIZMA U REPUBLICI HRVATSKOJ", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856533