prikaz prve stranice dokumenta Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:260145

Hranilović, Robertina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Hranilović, R. (2019). Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145

Hranilović, Robertina. "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145

Hranilović, Robertina. "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145

Hranilović, R. (2019). 'Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145

Hranilović R. Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 08.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145

R. Hranilović, "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145