Hećimović, A. (2019). Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865
Hećimović, Ana. "Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865
Hećimović, Ana. "Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865
Hećimović, A. (2019). 'Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865
Hećimović A. Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865
A. Hećimović, "Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865