prikaz prve stranice dokumenta MARKETING U MODI NA PRIMJERU  GIVENCHY
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
MARKETING U MODI NA PRIMJERU GIVENCHY
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:502112

Deverić, Anita
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Deverić, A. (2015). MARKETING U MODI NA PRIMJERU GIVENCHY (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:502112

Deverić, Anita. "MARKETING U MODI NA PRIMJERU GIVENCHY." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:502112

Deverić, Anita. "MARKETING U MODI NA PRIMJERU GIVENCHY." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:502112

Deverić, A. (2015). 'MARKETING U MODI NA PRIMJERU GIVENCHY', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:502112

Deverić A. MARKETING U MODI NA PRIMJERU GIVENCHY [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:502112

A. Deverić, "MARKETING U MODI NA PRIMJERU GIVENCHY", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:502112