prikaz prve stranice dokumenta Primjena digitalnog marketinga u turizmu: analiza slučaja Njivice hotela
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena digitalnog marketinga u turizmu: analiza slučaja Njivice hotela
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:171977

Horžić, Andrea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Horžić, A. (2019). Primjena digitalnog marketinga u turizmu: analiza slučaja Njivice hotela (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171977

Horžić, Andrea. "Primjena digitalnog marketinga u turizmu: analiza slučaja Njivice hotela." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171977

Horžić, Andrea. "Primjena digitalnog marketinga u turizmu: analiza slučaja Njivice hotela." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171977

Horžić, A. (2019). 'Primjena digitalnog marketinga u turizmu: analiza slučaja Njivice hotela', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171977

Horžić A. Primjena digitalnog marketinga u turizmu: analiza slučaja Njivice hotela [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171977

A. Horžić, "Primjena digitalnog marketinga u turizmu: analiza slučaja Njivice hotela", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171977