prikaz prve stranice dokumenta Doprinos kvalitete usluga povećanju lojalnosti potrošača u hotelskoj industriji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Doprinos kvalitete usluga povećanju lojalnosti potrošača u hotelskoj industriji
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:474719

Ivančić, Ivona
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za organizaciju i management

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Ivančić, I. (2019). Doprinos kvalitete usluga povećanju lojalnosti potrošača u hotelskoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:474719

Ivančić, Ivona. "Doprinos kvalitete usluga povećanju lojalnosti potrošača u hotelskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:474719

Ivančić, Ivona. "Doprinos kvalitete usluga povećanju lojalnosti potrošača u hotelskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:474719

Ivančić, I. (2019). 'Doprinos kvalitete usluga povećanju lojalnosti potrošača u hotelskoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:474719

Ivančić I. Doprinos kvalitete usluga povećanju lojalnosti potrošača u hotelskoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:474719

I. Ivančić, "Doprinos kvalitete usluga povećanju lojalnosti potrošača u hotelskoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:474719