Tolić, M. (2019). VAŽNOST I ZNAČENJE ELEMENATA MARKETINŠKOG SPLETA U MALOPRODAJI MODE (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:772627
Tolić, Maja. "VAŽNOST I ZNAČENJE ELEMENATA MARKETINŠKOG SPLETA U MALOPRODAJI MODE." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:772627
Tolić, Maja. "VAŽNOST I ZNAČENJE ELEMENATA MARKETINŠKOG SPLETA U MALOPRODAJI MODE." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:772627
Tolić, M. (2019). 'VAŽNOST I ZNAČENJE ELEMENATA MARKETINŠKOG SPLETA U MALOPRODAJI MODE', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:772627
Tolić M. VAŽNOST I ZNAČENJE ELEMENATA MARKETINŠKOG SPLETA U MALOPRODAJI MODE [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:772627
M. Tolić, "VAŽNOST I ZNAČENJE ELEMENATA MARKETINŠKOG SPLETA U MALOPRODAJI MODE", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:772627