prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj emocionalnih i racionalnih apela na stav potrošača o marki deterdženta
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj emocionalnih i racionalnih apela na stav potrošača o marki deterdženta
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:324137

Grđan, Marija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Grđan, M. (2019). Utjecaj emocionalnih i racionalnih apela na stav potrošača o marki deterdženta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324137

Grđan, Marija. "Utjecaj emocionalnih i racionalnih apela na stav potrošača o marki deterdženta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324137

Grđan, Marija. "Utjecaj emocionalnih i racionalnih apela na stav potrošača o marki deterdženta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324137

Grđan, M. (2019). 'Utjecaj emocionalnih i racionalnih apela na stav potrošača o marki deterdženta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324137

Grđan M. Utjecaj emocionalnih i racionalnih apela na stav potrošača o marki deterdženta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324137

M. Grđan, "Utjecaj emocionalnih i racionalnih apela na stav potrošača o marki deterdženta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:324137