specijalistički diplomski stručni
ULOGA I VAŽNOST MARKETINGA U MALOM GOSPODARSTVU
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:606217

Reichl, Vedrana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Reichl, V. (2019). ULOGA I VAŽNOST MARKETINGA U MALOM GOSPODARSTVU (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606217

Reichl, Vedrana. "ULOGA I VAŽNOST MARKETINGA U MALOM GOSPODARSTVU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606217

Reichl, Vedrana. "ULOGA I VAŽNOST MARKETINGA U MALOM GOSPODARSTVU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606217

Reichl, V. (2019). 'ULOGA I VAŽNOST MARKETINGA U MALOM GOSPODARSTVU', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606217

Reichl V. ULOGA I VAŽNOST MARKETINGA U MALOM GOSPODARSTVU [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606217

V. Reichl, "ULOGA I VAŽNOST MARKETINGA U MALOM GOSPODARSTVU", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606217