Reichl, V. (2019). ULOGA I VAŽNOST MARKETINGA U MALOM GOSPODARSTVU (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606217
Reichl, Vedrana. "ULOGA I VAŽNOST MARKETINGA U MALOM GOSPODARSTVU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606217
Reichl, Vedrana. "ULOGA I VAŽNOST MARKETINGA U MALOM GOSPODARSTVU." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606217
Reichl, V. (2019). 'ULOGA I VAŽNOST MARKETINGA U MALOM GOSPODARSTVU', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606217
Reichl V. ULOGA I VAŽNOST MARKETINGA U MALOM GOSPODARSTVU [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606217
V. Reichl, "ULOGA I VAŽNOST MARKETINGA U MALOM GOSPODARSTVU", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:606217