diplomski rad
Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:202632

Lončar, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Lončar, L. (2019). Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632

Lončar, Lucija. "Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632

Lončar, Lucija. "Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632

Lončar, L. (2019). 'Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632

Lončar L. Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632

L. Lončar, "Strategije i sustavi nagrađivanja u medijskim organizacijama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202632