diplomski rad
Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:869128

Gaćina, Marin
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Gaćina, M. (2019). Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128

Gaćina, Marin. "Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128

Gaćina, Marin. "Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128

Gaćina, M. (2019). 'Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128

Gaćina M. Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128

M. Gaćina, "Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128