Gaćina, M. (2019). Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128
Gaćina, Marin. "Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128
Gaćina, Marin. "Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128
Gaćina, M. (2019). 'Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128
Gaćina M. Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128
M. Gaćina, "Upravljanje maloprodajnim kanalima u segmentu privatnih korisnika u telekomunikacijskoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:869128