Čuljak, A. (2019). Utjecaj poznatih osoba na odluke o kupnji sportske odjeće i obuće (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:788813
Čuljak, Ante. "Utjecaj poznatih osoba na odluke o kupnji sportske odjeće i obuće." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:788813
Čuljak, Ante. "Utjecaj poznatih osoba na odluke o kupnji sportske odjeće i obuće." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:788813
Čuljak, A. (2019). 'Utjecaj poznatih osoba na odluke o kupnji sportske odjeće i obuće', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:788813
Čuljak A. Utjecaj poznatih osoba na odluke o kupnji sportske odjeće i obuće [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:788813
A. Čuljak, "Utjecaj poznatih osoba na odluke o kupnji sportske odjeće i obuće", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:788813