završni specijalistički
Utjecaj tehnoloških inovacija i modela ponašanja potrošača na strategiju marketinga
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:148:887434

Marinov, Goran
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: REPEFZG

Citirajte ovaj rad

Marinov, G. (2019). Utjecaj tehnoloških inovacija i modela ponašanja potrošača na strategiju marketinga (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:887434

Marinov, Goran. "Utjecaj tehnoloških inovacija i modela ponašanja potrošača na strategiju marketinga." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:887434

Marinov, Goran. "Utjecaj tehnoloških inovacija i modela ponašanja potrošača na strategiju marketinga." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:887434

Marinov, G. (2019). 'Utjecaj tehnoloških inovacija i modela ponašanja potrošača na strategiju marketinga', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:887434

Marinov G. Utjecaj tehnoloških inovacija i modela ponašanja potrošača na strategiju marketinga [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 02.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:887434

G. Marinov, "Utjecaj tehnoloških inovacija i modela ponašanja potrošača na strategiju marketinga", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:887434